Fokus Median asiakkaat menestyivät hienosti Folio-kisassa

Julkaistu:

Maailman kovatasoisin ja arvostetuin aikakaus- ja asiakasjulkaisujen kisa, Folion Eddie & Ozzie Awards toi Fokus Media Finlandin sisältömarkkinoinnin asiakkaille voiton ja kaksi kunniamainintaa.

Työeläkevakuutusyhtiö Varman yrittäjäasiakkaille suunnattu Varma-julkaisu voitti Ozzie-palkinnon asiakasjulkaisujen Redesign-sarjassa. Varma-julkaisu (www.varmalehti.fi) ilmestyy printtinä suomeksi sekä digitaalisena suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Teräsyhtiö Outokummun verkkopalvelu #choosestainless (choosestainless.outokumpu.com) sai kaksi kunniamainintaa, toisen asiakasjulkaisujen Eddies Digital Website -sarjassa ja toisen Ozzies Digital Standalone Digital Magazine -sarjassa.

Kilpailun voittajat julkistettiin New Yorkissa maanantaina 31. lokakuuta.

”Olemme iloisia ja ylpeitä asiakkaidemme saamista tunnustuksista. Tästä on hyvä jatkaa asiakkaille tehtävää monipuolista ja palkitsevaa sisältötyötä”, sanoo liiketoimintajohtaja Tanja Piipponen Fokus Media Finlandista.

Fokus Media Finland kustantaa harrastus- ja asiakaslehtiä sekä suunnittelee ja tuottaa monikanavaisia sisältömarkkinoinnin ratkaisuja. Fokuksen sisältömarkkinoinnin yksikkö syntyi, kun Fokus osti syyskuussa Sanomalta Head Office Finlandin sisältömarkkinoinnin liiketoiminnan.

Fokus Media Finland Oy (www.fokusmedia.fi) on harrastus- ja asiakaslehtien kustantamiseen sekä monikanavaisen sisältömarkkinoinnin suunnitteluun ja tuotantoon keskittyvä yhtiö, jonka tilattavien lehtien valikoimaan kuuluvat Antiikki & Design, Plaza Koti, GEO, Hifimaailma, Pelit-lehti, Auto Bild Suomi, GTi-Magazine ja V8 Magazine. Lisäksi yhtiön tuotevalikoimaan kuuluu verkkopalvelu overdrive.fi. Fokuksen sisältömarkkinoinnin asiakkaita ovat muun muassa Finnair (Blue Wings -lehti), Nordea, Orion, Outokumpu, Toyota ja Varma.

Lisätietoja:

Liiketoimintajohtaja Tanja Piipponen, Fokus Media Finland Oy, 040 8260390.

www.foliomag.com

Jaa juttu: