Kasvun ja hyvinvoinnin puolesta

Olemme on Suomen suurimman työeläkeyhtiön Varman asiakasviestinnän kumppani. Yhteistyömme kattaa monikanavaisen asiakasviestinnän koko kirjon, kuten jatkuvan sisällöntuotannon Varman digitaalisiin kanaviin.

Täysin uusi julkaisu

Yrittäjäasiakkaille suunnattu Varma-lehti ilmestyy kahdesti vuodessa printtilehtenä suomeksi. Digijulkaisuna se ilmestyy suomen ohella ruotsiksi ja englanniksi. Yhteensä Varma-lehti palvelee kymmeniätuhansia Varman yrittäjäasiakkaita, niin yksinyrittäjiä kuin työnantajia.

Varma julkaisi aikaisemmin yrittäjille suunnattua Hyvää työtä -lehteä. Heti yhteistyönsä alkuvaiheessa, vuonna 2015 suunnittelimme ja toteutimme täysin uuden yrittäjälehden: konsepti ja ulkoasu mietittiin täysin uudeksi tarjoamaan yrittäjäasiakkaille hyödyllistä tietoa ja innoittavia tarinoita napakassa muodossa. Varma-julkaisussa on vahva monikanavainen ote.

Procom ry palkitsi Varma-lehden ensimmäisen numeron syksyllä 2015 vuoden lehtiuudistuksena. Syksyllä 2016 lehti voitti asiakasjulkaisujen Redesign-sarjan kansainvälisessä Eddie & Ozzie Awards -kilpailussa New Yorkissa.

Ei vain eläkkeistä

Keskeisiä teemoja Varman viestinnässä ovat työkykyjohtaminen, yritysten kasvu ja kehitys, talousasiat ja tietysti eläkeasiat. Tuotamme Varman viestintäkanaviin näihin teemoihin liittyviä artikkeleita ja videoita esitellen asiantuntijoiden näkemyksiä ja yritysten hyviä käytäntöjä sekä raportoiden mielenkiintoisista seminaareista.

Yritysten ja henkilöstön parhaaksi

Varma haluaa rakentaa asiakasyritystensä kanssa niiden kasvua. Henkilöstön ja myös yrittäjän oma työhyvinvointi ja kehittyminen ovat olennainen tekijä yrityksen kasvussa ja menestyksessä. Varman kanaviin tuottamamme sisältö tukee osaltaan näitä asiakasviestinnän tavoitteita.