Uusia näkökulmia tuttuun Tukholmaan

Matkailijoille suunnattu Visit Swedenin sisältöpalvelu houkuttaa runsaudellaan – ja vaatii rautaista projektinhallintaa. Huolellisen etukäteissuunnittelun ansiosta Tukholma.fi-verkkosivustolla sekä sosiaalisessa mediassa on aina tuoretta ja inspiroivaa sisältöä. Kun tehdään asiakkaalle räätälöityä mediaa, oman mutkansa prosessiin tuovat briiffaus- ja hyväksyttämiskierrokset. Ne varmistavat sen, että tuotantojuna etenee ja että niin tilaaja kuin lukijakin yllättyvät iloisesti. 

Ajan tasalla, reaaliajassa

Jotta luovuus voi rönsytä vapaasti, tarvitaan joskus tiukat raamit. Tukholma.fi:n tapauksessa apuvälineiksi otettiin päiväntarkka aikataulutus ja selkeät työkalut, jotka takaavat prosessin läpinäkyvyyden tiimin sisällä jäsenten asemapaikasta riippumatta. Yhteisenä tavoitteena on jatkuva ja runsas sisällöntuotanto sekä joustava yhteistyö, joka säästää asiakkaan aikaa. Sisältöjen tarkka suunnittelu vähentää myös kustannuksia.

Asiakkaan tavoitteita palvellen

Visit Sweden halusi lisätä suomalaisten matkailijoiden hotelliyöpymisiä Tukholmassa. Inspiroiva sisältöpalvelu on onnistunut tavoitteessa hienosti ja saa myös lukijoiltaan erinomaisia arvioita säännöllisesti tehtävissä kävijätutkimuksissa. Tukholma.fi huomioitiin lokakuussa 2015 Folion kansainvälisessä Eddie&Ozzie-kilpailussa kunniamaininnalla digitaalisten B2C-konseptien sarjassa.

http://www.tukholma.fi