Blue Wings

Blue Wings

Pelikenttänä koko maailma

Blue Wings on vahva brändi ja arvostettu lehti, jonka houkuttelevuus on säilynyt vuosikymmenestä toiseen. Se luetaan huolella, otetaan mukaan ja säilytetään matkan jälkeen. Panostus laadukkaaseen sisältöön ja pitkäjänteinen julkaisutoiminta ovat luoneet Blue Wingsistä ilmiön, joka kilpailee huomiosta kaupallisten lehtien rinnalla.

Koneen matkustamosta ei löydy kahta samanlaista lukijaa. Blue Wingsin sisällön pitääkin olla yhtä monipuolista. Kohdejuttujen lisäksi bisnes, kulttuuri ja lifestyle-aiheet Suomesta ja maailmalta palvelevat uteliasta ja aikaansa seuraavaa lukijaa. Laajat aiheet taipuvat ajankohtaisiksi jutuiksi tarkan suunnittelun ja ketterän toteutuksen ansiosta.

Lukija tunnistaa hyvän sisällön sekunneissa. Mutta miten relevantti sisältö syntyy, kun kohteena on koko maailma? Laadukas lehti houkuttelee myös tekijöitä. Kansainvälisen maineensa ansiosta Blue Wings saavuttaa mielenkiintoisimmat ilmiöt, kirjoittajat ja valokuvaajat ympäri maailman.

Amanda Soila

Sisältösuunnittelija

“The level of care and attention in magazine make me believe the same standard applies to other aspects of the airline as well.”

“Toimituksellisesti paras lehti, johon olen lentomatkoillani törmännyt. Näyttää ihan oikealta aikakauslehdeltä.”