Natiivimainonta

Mediatalon tuottamaa natiivisisältöä asiakkaan tarpeisiin

Natiivimainonta kasvattaa suosiotaan ja on mieleenpainuva keino tavoittaa yleisösi – sen avulla erotut ja luot yhteyden asiakkaisiisi. Meillä Fokus Mediassa suunnitellun ja tuotetun natiivimainontakampanjan etuna on kohderyhmätuntemuksemme: me tunnemme paitsi lehtibrändimme, myös niiden yleisöt. Puhuttelemme lukijoita ja seuraajia vaikuttavasti, median keinoja ja muotoa hyödyntäen, juuri valitun brändin äänellä.

Natiivimainonta mahdollistaa tietoisuuden kasvattamisen sekä uusien tarpeiden luomisen valitulle kohderyhmälle. Kun mainostaja viestii tuotteistaan tai palveluistaan median keinoilla, muodoilla ja sisältöelementeillä, pääsee se luomaan yleisöön erilaisen, sitouttavamman yhteyden. Tarinoiden, vinkkijuttujen tai esimerkiksi asiantuntijasisältöjen kautta kohderyhmä saadaan viihtymään mainostajan brändin parissa. Mainostajan viesti voidaan julkaista esimerkiksi artikkeleina, somepostauksina, videoina, podcasteina tai display-kampanjana – mahdollisuuksia on runsaasti. Sisältö ratkaisee ja me tuotamme sen palvelemaan asiakkaamme tarpeita.

Tunnethan vaikuttajamme?

Vaikuttajaverkostomme koostuu Ellen, Fitin ja Cosmopolitanin bloggaajista. He tavoittavat kuukausittain tyylistä, kauneudesta ja hyvinvoinnista kiinnostuneen laajan naiskohderyhmän blogeissa ja muualla sosiaalisessa mediassa. Suunnittelemme ja räätälöimme vaikuttajavetoisen näkyvyyden palvelemaan tavoitteitanne ja yhdistämme vaikuttajat myös muihin natiivimainonnan toteutuksiin.  

Mediamyyntimme palvelee – ollaan yhteydessä!

Meidät tavoitatte osoitteesta mediamyynti@fokusmedia.fi.

Muut yhteystietomme löydät tämän linkin takaa.